Leasa bil från Gomore

För några månader sen gästades RT- podden av företaget gomore.
Detta fångade verkligen mitt intresse som enbart är i behov bil nångång i veckan.
Jag bor i en liten ort i Skåne, och tänkte höra om någon här i forumet har erfarenheter från företaget?

Jag hade planer om att leasa genom GoMore och bokade en bil. Dock var kundtjänsten hos Leaseplan (företaget som GoMore samarbetar med) under all kritik och till slut avbeställde vi vår bil och valde att köpa en bil istället. Har nu bilen listad på GoMore och hyr ut den 2-3 gånger per månad och än så länge går det väldigt bra. Täcker en ganska bra chunk av våra löpande utgifter för bilägande. Kan skarp rekommenderas och när man väl har börjat känns det som att “alla andra” som inte hyr ut sin bil inte ännu har fattat poängen med att dela saker. Bra för ekonomin, för miljön och dessutom ganska så socialt.

3 gillningar

Ok va tråkigt att höra att inte servicen uppnådde förväntningarna för min tanke var att leasa från gomore också för att jag tyckte priserna såg hyfsat attraktiva ut.
Bor du i en storstad?

Hej

Jag har själv varit inne på att leasa en bil men läste på Nätet att leasa en bil kan bli en ordentlig skuldfälla så jag drog mig ur detta.

Ungefär hur mkt får du per hyrtillfälle?