Många bäckar små eller kan ni skippa en finkaffe?

Hej,

Innan jag kommer in på ämnet så vill jag börja med att tacka @janbolmeson och @carolinebolmeson för förra veckans avsnitt #294, och framförallt för att ni inte klippte bort de nakna, ärliga och känslosamma reaktionerna. Det är precis just de stunderna som visar att de här avsnitten är minst lika viktiga som de renodlade ekonomiska. Tack :pray:

Jag har varit patreon-medlem i några år nu och den lilla kostnad det inneburit har varit av stort värde för mig i min utvecklingsresa.

Så därför tänkte jag be Er och våra forumvänner här att hoppa över en ”finkaffe”, och avvara 50kr till en insamling jag dragit igång för att kunna komma igång med en ideell sido sysselsättning för att bidra med material till medicinsk forskning.

https://gofund.me/5afbdddf

Detta för att bidra till att minska dödligheten i världens mest negligerade tropiska sjukdom samt till ny medicinsk kunskap.

Lever vi som vi lär? att ge tillbaka och bidra in till andras och samhällets utvecklingssprång.

När jag uppnått målet kommer jag bidra in med ideell tid på något som ger mig positiv energi och skapar nytta för andra. Där resultatet givetvis kommer redovisas här.

Ps.
Tänk på att det som kan döda dig idag skulle kunna leda till det som kan rädda livet på dig eller någon närstående imorgon.

Tvivlar du?
Googla på ursprunget till Captopril och Exenatide.

Väl mött!

Varmt tack :pray: @carolinebolmeson, ytterligare en bit närmare målet :smiley:

1 gillning

Stort tack Kristian :pray: