Tacksam för detta forum!

Skulle vilja tack @janbolmeson och alla som ger bränsle till forumet. Detta har tagit mig och min resa ganska långt på kort tid. Hade möte med min ”personliga bankman/rådgivare” idag där jag fick till mig att jag nu går miste om mitt så kallade skydd när jag nu sålt av alla mina blandfonder från samma bank. Orkade inte ens diskutera. Tack och hej :partying_face::facepunch:

9 gillningar

Jag har ju lurkat här rätt länge. Min resa började för 5 år sen. Sen har man fått uppleva ett och annat. Min kompis som är rådgivare säger att han inte vill ha mig som kund. Kräver för mycket och de tjänar inga pengar på mig.

Man får ju tänka att vi kommer uppleva kraschen som kommer svida. 2020 återhämtade sig oväntat fort. Det vi får tänka på nu är att det är viktigt att sitta still i båten. Peppa varandra. Ett sätt att visa tacksamhet är att bli Patreon. Jag blev det igår och hade det inte varit för @janbolmeson och @carolinebolmeson så hade jag fortfarande haft alla pengar på sparkonto. Sakta med säkert hade jag sett de minska i köpkraft. Min sambo har haft nytta av mina kopierade strategier och det går ju som vanligt bäst för henne. Sonens barnbidrag till direkt till KFen och förhoppningsvis ligger en miljon och väntar på honom när han fyller 18.

3 gillningar

Undrar vad dessa ska syssla med när de måste börja göra något produktivt som födkrok? :slight_smile: Kommer bli en ny verklighet för dessa.

3 gillningar

Hehe, kunniga kunder är jobbiga :slight_smile:

Det finns mycken klokskap på denna sajt.

2 gillningar

Har själv blivit lite av en “rådgivare” på hobbynivå med all den klokskap jag snappat upp här och tidigare hos Hemberg på Avanza. Naturligtvis utan ersättning och provision. Vet att några kamrater haft samtal med sina rådgivare på MaxM och Söderberg & P som dessa rådgivare helst inte velat ha! :smile:

2 gillningar

Hög igenkänningsfaktor. Samma här :+1:

1 gillning