Är mycket väl medveten om det. Men i den här kontexten som Ts befinner sig i kan man inte stå och referera till köplagen
sluta ge dåliga råd.
Ts behöver lägga på luren och gå vidare med livet.
Är mycket väl medveten om det. Men i den här kontexten som Ts befinner sig i kan man inte stå och referera till köplagen
sluta ge dåliga råd.
Ts behöver lägga på luren och gå vidare med livet.
Det är ett utmärkt råd. Köplagen är relativt tydlig här. Om TS läser den så behöver TS inte oroa sig och kan bara ignorera köparen…
Nej, AI text är grå, tråkig, och saknar nyans. Den använder dessutom många ord för att säga lite.
I många fall ja. Det enda som jag ser som problematiskt är att jag oftare och oftare ser texter och dokumentation som är AI-genererade (t.ex av lata kollegor) till den grad att hjärnan omedvetet börja filtrera bort text som ser AI-genererad ut. Detta eftersom hjärnan lärt sig att texterna ofta ser rimliga ut på håll men har ingen röd tråd och förmedlar inte effektivt den viktigaste informationen personen ville ha sagt (om det ens fanns en person inblandad).
Detta är varför man kör mac, inga problem att sälja det andrahand. Orka hantera windows människor wink wink ![]()
Oenig.
Mina tankar och min historia - men AI har formulerat texten.