Radera konto är det något konstigt

Lite dålig info om hur man raderar sitt konto här. Skulle väl bara kunna logga ut men att avsluta sitt konto är inte lätt att hitta. Därför blir jag ju såklart extra intresserad av att helt radera mitt konto… Hur gör jag? Eller så bara tar ni bort mig…

@moderatorer lås tråden

Jag skickar PM till dig /mod