Har outnyttjade inteckningar på 241 000 kr och en ointecknad fastighet med tax.värde 390 000 kr. behöver låna 175 000 för att lösa blanco-skulder. Inkomst c:a 20 000 kr/månad brto. Vem lånar ut? Lånet skulle ställa mig i en mycket mer hanterbar situation.
Liknande ämnen du kan gilla
| Ämne | Svar | Visningar | Aktivitet | |
|---|---|---|---|---|
| Investera samtidigt som jag har blanco-lån? | 2 | 817 | 6 Maj 2017 | |
| Hur mycket blancolån får man | 6 | 1529 | 16 Juni 2021 | |
| Bolån och blancolån | 13 | 3731 | 17 Januari 2024 | |
| Månadskostnad VS Bolåneökning och bostadsunderhåll | 0 | 238 | 9 Juli 2025 | |
| Vad hade du gjort? | Effektivaste sättet att betala av mitt lån | 14 | 870 | 13 November 2024 | |
| Renovera med lånade eller egna pengar | 15 | 10933 | 31 December 2021 | |
| Blancolån hur tänka? | 7 | 1217 | 23 Januari 2024 |