Revolut

Använde länken från er sida och öppnade ett konto. Satte in en mindre summa för att testa och så långt verkar allt fungera.

Den utlovade insättningen på 200 kr lyser dock än så länge med sin frånvaro. När kan den förväntas dyka upp?

Hej!

Jag vet tyvärr att det var lite strul under helgen som Revolut har lovat att ordna. Mejla mig på janATrikatillsammans.se om den inte dyker upp i slutet av veckan.

Många hälsningar,
Jan

Hej,
Jag har svar från dem att du får de 200 kr vid första kortinköpet.

Jag försökte regga mig via länken men det funkar inte. De ska skicka ett sms men verkar inte fungera. Ngn annan som har samma problem?

Trist att det inte fungerade. Kan du testa igen och om det inte fungerar mejla mig på janATrikatillsammans.se så kan jag vidarebefodra ditt mejl till min kontakt på Revolut.

Liksom Bobby så kan jag heller inte skaffa inlogg. De skriver att ett sms ska skickas men det kommer inget. Har varit i kontakt med dem, både deras feedback-mail och forumet som finns utan resultat. Har testat att följa länken här, laddat hem appen samt testat från deras hemsida utan resultat. Någon som har lyckats skaffa sig en användare?

Jag har lyckats att bli användare. Kort är beställt, jag har lagt in 100kr den 08 augusti och fick de 200kr i bonus den 11 augusti.

Hej gänget! Hanna heter jag och jobbar för Revolut Sverige. Märkligt att ni inte mottar någon mail, detta brukar ske automatiskt. Jag kan hjälpa er via vår support, men behöver då era telefonnummer så jag kan hitta er i systemet. Ni får gärna maila mig på hanna.johansson@revolut.com så hjälper jag er :slight_smile:

Ni når även oss i Sverige-teamet på vår Facebook: Revolut

Struligt med verifieringen, har testat tre-fyra gånger men det funkar inte… Hur gjorde ni andra?