Rika tillsammans Forumet

Vill bara säga att detta forum är himla fint. Alla är hyffsat sjyssta mot varandra även när åsikterna går isär. Vackert kontra andra sociala medier.

Har feber och känner mig lite extra känslomässig :blush:

Älskar dom små utmärkelserna man får :blush::heart:

38 gillningar

Tack själv för dina bidrag på sistone :slight_smile:

Tillsammans blir vi rikare. Både på kontot, livet och erfarenheter.

6 gillningar

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:!

3 gillningar

Ja, forum som detta gör att man slipper hänga på giftiga platser som fb och X. :grinning::+1:

10 gillningar

Så fint att du samlade kraft och satte ord på det :heart:

Önskar dig god bättring, från en som också legat med feber sedan helgen men nu ”bara” hostar så väggarna skallrar.

2 gillningar

Det är ett okej forum. Dock så är dom snabba på att ta bort mina inlägg när jag försöker vara rolig. Det är lite tråkigt.

1 gillning

Kan det vara så att det är svårt att uppfatta att det är “på skoj” eller kan det vara så att det på något sätt bryter mot forumets regler och policys? :slight_smile: Annars märker jag aldrig av att inlägg raderas.

1 gillning

Det är nog en kombination av allt. Folk flaggar så det står härliga till. Lösning på problemet är nog att jag behöver skärpa mig.

6 gillningar

Jag tror aldrig jag blivit flaggad, men har dåligt minne också, så kanske bara glömt bort flaggorna. :rofl:

5 gillningar

Vill också säga tack, det är en fröjd att titta in här under dagen och få lära sig nya saker, se saker från nya perspektiv, få svar och inte minst att bara hänga. Tack till dig och alla er som gör forumet till det fina det är. :heart:

6 gillningar

Spotify sa att jag också skulle säga tack.

Tack!

10 gillningar

Jag lyssnade också lite på podden :slight_smile:

2 gillningar

Blev silverplats på Spotify! :2nd_place_medal:

Kanske för att jag mest ser och lyssnar på RT på YT! Lätt att missa katten på Spotify! :blush::black_cat:

1 gillning

Ja det är ett ovanligt fint forum, håller med :heart_eyes: :heart:

1 gillning

Härligt att du tar upp det
Uppskattar väldigt en positiv o tolerant hållning trots helt väck när det gäller pengar
Är inte på sidor där man är vass o tvär o dömer
Livet är för kort för det och jag förtjänar inte den typen av bemötande
Så bra gjort allihop Fått sån fantastisk hjälp här av dom som gått före :heart:

2 gillningar