De flesta av er känner till @Anonym som en av forumets mest uppskattade forumprofiler med många värdefulla bidrag i många olika trådar och ämnen. Han var även en av de första moderatorerna och har hjälpt till att göra forumet till det som det är.
På egen begäran har han bett om att lämna moderatorteamet. Jag och vi andra där tycker att han har gjort ett jättebra jobb och vi tycker det är lite synd att han lämnar, men var sak har sin tid. Därför vill jag verkligen rikta ett stort tack till dig @Anonym för att alla dina bidrag, din hjälp och att du har gjort forumet till ett bättre ställe.
Jag kommer sakna dig i moderator-teamet, men hoppas verkligen att du hänger kvar och fortsätter dela med dig, diskutera och komma med kloka och värdefulla inspel i forumet.
Stort tack för bra jobb, förstår att du inte har tid över nu. Hoppas du fortsätter att hänga i chatten.
Du är en kul och bra källa till kunskap man inte alltid visste man behövde
Tackar. Det är hög tid att någon annan går in och godkänner alla inlägg som innehåller ett eller flera ord från den korta listan med ord som måste godkännas innan publicering.
Haha - fast JUST den grejen gör jag faktiskt. Ett av få moderator-uppdrag jag faktiskt anser mig kompetent nog att genomföra. (Eller om det är att det e så pass enkelt att avgöra att även mitt lata jag förmår agera. )
Bra jobbat och tack för allt @Anonym ! Du vet att du får alltid skriva PM till @Jacke77 om du undrar något och behöver lite råd när det gäller fondbyte !
Allt för att hjälpa dig till framgång i livet, levererat med värme så klart! Hoppas allt löst sig nu .
Jag kommer hänga i chatten men mindre i forumet framöver. Andra aktiviteter som pockar på min uppmärksamhet och tid. Det kommer bli 95% emoji-reaktioner och 5% inlägg är min uppskattning ikväll.
Jag håller helt med och något av det jag försökt basunera ut i tid och otid, men det är svårt nå allt och alla tyvärr. Saknar en del starka profiler som stod för andra åsikter och det behövs någon/något sådant för att kontinuerligt ifrågasätta sina egna övertygelser. Ingen nämnd, ingen glömd. Givet att det förs fram respektfullt.