Ett stort tack till moderatorna saihtam, tankespjarn, mattiasa90 som gjort ett jättejobb men nu kliver av

Härmed vill jag säga ett jättestort till tack till @Saihtam, @tankespjarn och @MattiasA90 som gjort ett jättefint jobb som moderatorer under en lång tid. De har bestämt sig för att kliva av moderatorrollen av olika anledningar, med allt från att man hittat kärleken i ett annat land till att ta nästa steg i livet. Jag är jättetacksam för allt det fina jobb ni gjort under åren. Tack! :heart:

Forumet skulle inte vara det som det är utan jobbet som moderatorerna gör i det tysta. Varje dag hanteras många flaggningar, trådar slås samman, inlägg flyttas, personliga meddelanden ska besvaras och sådana saker. Det som majoriteten av er aldrig ser.

De har gjort detta i perioder utan att jag varit närvarande på grund av t.ex. nya hemsidan, avsnittsinspelningar och liknande. Så de ska verkligen ha all credd för det gjorda jobbet. Tack för att ni har bidragit till att göra forumet till det som det är. :folded_hands:

The king is dead, long live the king!

Samtidigt vill jag också kasta ljus på @Oliver.Allemog, @Arre, @emilv och @Tomas88 som fortsätter att bära flaggan högt. Just nu är det de som modererar och kommer göra det framgent. Ni ska självklart också ha ett lika stort tack och uppmärksamhet. Kanske än mer just nu eftersom ni gör samma jobb fast vi är tre personer färre. :heart:

Tack till er alla!
Jan

PS. Vore tjänstefel av mig att inte säga att vi skulle behöva hjälp i moderator-teamet, så om du kan tänka dig att hjälpa till i den mån som du kan, så är det väldigt uppskattat. :see_no_evil_monkey:

63 gillningar

Tack för ert jobb :heart: Utan moderatorer fungerar inte forumet!

16 gillningar

10 gillningar

Håller med.

Tack till ALLA moderatorerna! :clap:

6 gillningar

Tack för allt jobb och lycka till framöver! :smiling_face_with_three_hearts:

10 gillningar

Stort tack til avgående och fortsättande Mods :partying_face:

9 gillningar

Brukar du kalla modsen för Heidi i privata samtal? Något vi bör känna till? :thinking:

8 gillningar

Fråga dig först, vill vi verkligen veta….? :scream::see_no_evil_monkey:

Oavsett Heidi eller andra hemliga namn, stort tack till alla moderatorer! :heart_hands:

7 gillningar

4 gillningar

Oj oj oj var ska vi börja :joy:

3 gillningar

8 gillningar

Stort tack till alla moderatorer. De sim kliver av och de som kämpar vidare.

6 gillningar

Ibland önskar jag att man faktiskt tittat på giffen när man lagt upp den. Note to self :joy:

7 gillningar

Tack för allt :heart:

10 gillningar

Stort tack alla moderatorer ni gör ett fantastiskt jobb.

5 gillningar

Stort TACK till moderatorerna, ni har gjort ett fantastiskt fint arbete med att forumet ska flyta på så bra som möjligt. Ni har fått ta er an mindre roliga uppgifter och kommentarer från folk som inte kan hålla en hövlig ton. Jag har uppskattat ert arbete. :heart:

4 gillningar

Lite intresserad. Vad ingår i själva moderatorsrollen? Behöver jag säga upp mitt jobb? :sweat_smile: Och är det pro bono eller får man någon slags ersättning för jobbet?

2 gillningar

Vad kul! :heart:

Det är pro bono och jag försöker uppskatta så gott jag kan, t.ex. nu i augusti var vi hela moderatorgänget på matvandring i köpenhamn som jag bjöd ned till etc.

Vad som ingår är att svara på flaggor som dyker upp i ens notiscenter, vi ser alla alla flaggor och sedan försöker avdöma dem efter bästa förmåga i enlighet med regeln “betedde sig personen som en rövhatt eller inte” :slight_smile:

3 gillningar

Nej det kravet är endast förknippat med de som är mest aktiva skribenter på RT. Inget jobb. Ingen sömn. Inget liv. Bara skriva i trådar :sweat_smile:

9 gillningar