Varmt välkomna till moderator-teamet som gör ett så himla viktigt jobb med att hålla stämningen i forumet på en fin och värdefull nivå!
Snart uppe vi uppe i 650 000 kommentarer i forumet Det är delvis moderatorernas förtjänst (tack @emilv , @arre och och @Tomas88 ) men också din förtjänst som läser och skriver här i forumet.
Tack till er alla att vi hjälps åt att göra forumet till det värdefulla ställa som det är!
Jan
PS. För dig som är ny till forumet, moderatorernas uppgift är inte att vara poliser i forumet utan att hjälpa till att underlätta för konversationerna. Det bästa du kan göra är att hjälpa oss genom att flagga inlägg som du upplever inte går i linje med principerna vi har i forumet.
Mycket spännande det här- visste ni hur många tusen och triljoners funktioner och “knappar” det finns att använda för moderering att lära sig? Om ni ser ett “test 10 tecken” så har jag glömt att sopa undan spåren efter “undrar vad som händer om man…”- då är det extra välkommet om ni flaggar
Fast jag har insett att det finns så oerhört många bra funktioner att kunna flagga för som jag inte tänkt på innan. Bara en sån sak som när någon ställer en fråga som vissa andra forummedlemmar vet att det finns mycket bra information i andra äldre trådar om. Då får vi tex flaggor med förfrågningar om vi inte skulle kunna länka in nya trådar i den specifika tråden för att ts ska kunna hitta fler svar och info om det ämne de undrar om. Så det är ju forummedlemmar som vill hjälpa andra forummedlemmar tex. Det är inte helt fel att bli flaggad emellanåt