Säg hej till våra två nya moderatorer! 👋

I veckan har två av våra stammisar i forumet, till min stora glädje, tackat ja till att hänga i moderator-teamet. Så, säg hej till… trumvirvel …

Varmt välkomna till moderator-teamet som gör ett så himla viktigt jobb med att hålla stämningen i forumet på en så fin och värdefull nivå!

Tänk att vi är tusentals medlemmar som har postat snart 500.000 kommentarer och vi har extremt lite troll och tråkiga inlägg. Det är delvis moderatorernas förtjänst (tack @tankespjarn, @Saihtam, @arre och @Tomas88) men också din förtjänst som läser och skriver här i forumet.

Tack till er alla att vi hjälps åt att göra forumet till det värdefulla ställa som det är! Ni är bäst! :heart:

Jan

PS. För dig som är ny till forumet, moderatorernas uppgift är inte att vara poliser i forumet utan att hjälpa till att underlätta för konversationerna. Det bästa du kan göra är att hjälpa oss genom att flagga inlägg som du upplever inte går i linje med principerna vi har i forumet.

36 gillningar

Bra val!
Eller bra att de erbjudit sina tjänster om jag ska vara petig :laughing:
:partying_face::tada:

11 gillningar

Grattis :raising_hand_man::+1:

5 gillningar

Vad har du för hållhake på stackars Emil och Mattias? :joy:

Skämt åsido, tack för att ni ställer upp @emilv och @MattiasA90 :heart: Utan moderatorer hade det snabbt blivit en djungel!

12 gillningar

Jag hoppas att jag blir erbjuden VD jobbet på RT en vacker dag @janbolmeson :raising_hand_man::+1:
Då kan jag säga upp mig äntligen :joy:

3 gillningar

Hahaha, du får först fråga @Oliver.Allemog om det är värt det… Han satt bredvid mig hela dagen idag och det var inte en av mina bästa dagar… :rofl::see_no_evil:

6 gillningar

Jag har lovat dem vara 22998 och 22999 enligt:

Ja men då skulle du hålla k….n när Jacke77 blir utsatt som VD. :+1::man_raising_hand:

1 gillning

precis… det hade räckt att du hade dragit upp byxbenet och sedan hade man…

1 gillning

Ni får sluta nu innan det urartar på riktigt :laughing:

2 gillningar

Hur kan du vara så grynig mot nybörjare? Var har mänskligheten tagit vägen kompis? :man_raising_hand::joy:

Hahaha :joy::joy::carrot::eggplant:

RT tar återigen steget mot polisstat…

Grattis till modsen!

1 gillning

Jag kräver hårdare straff! Elstötar via enheten när man flaggas. Det skulle få ordning på allt!

4 gillningar

Ibland undrar jag hur du lockar folk jobba gratis kompis? :joy::joy:. Säger du bara till de ”Ni är så underbara duktiga och tack för att ni vill inte ha något betalt för det” ! Nu är du moderator. Tack och adjö. :joy::joy::joy::carrot::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::wink:
Som @janbolmeson brukar säga ingen vill jobba gratis :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::two_hearts:

Lugna nu, så inte mitt första uppdrag får bli att modda i den här tråden :laughing:

4 gillningar

Helt ok då :joy::joy::joy:

1 gillning

Brukar jag faktiskt aldrig säga. Hela föreningssverige bygger på ideellt arbete. :wink: Sedan har vi våra hemliga moderator-träffar.

shh

5 gillningar

Ska vara snäll nu :raising_hand_man::smiling_face_with_three_hearts::wink:

1 gillning