Jag har sparat i diverse fonder under 25 års tid i en kapitalförsäkring. Är det bäst att sälja av dessa och ta hem vinsten och placera om pengarna i ett ISK eller behålla dom där de är? Litar inte riktigt på bankens råd då de bara vill sälja in sina egna fonder...
Dock skulle jag säga att om det bara handlar om att föra över från en investering till en annan så kan man lika gärna göra det direkt. Vi brukar ju inte månadsspara in det över tid när vi byter fonder i den årliga ombalanseringen.