Hej! Ska sälja av lite fonder. Något speciellt att tänka på? Är det mer lönsamt att sälja av en hel fond åt gången t.ex? Det är ett ISK konto. Tacksam för hjälp, Med vänlig hälsning, /Sandra
det är mest lönsamt att sälja fonden när andelarna är värda som mest.
Eftersom du har dem i ett ISK så är det inget särskilt att tänka på.
Det enda som jag kan komma på är att se till att portföljen är balanserad och har lämplig risknivå också efter uttaget.