Jag har KF hos Handelsbanken samt ISK och två KF i Avanza. Finns det någon tjänst som gör att jag kan synliggöra dessa innehav på en och samma plats utan att flytta? Bara visa helt enkelt.
Att jag behöver logga in på respektive plats för att läsa data är givet. Förmodligen manuella steg.
Vissa banker har en tjänst som gör att man kan se innehaven hos andra banker.
Aldrig testat så vet inte i vilken utsträckning. Har du kollat dina egna banker?
Själv har jag lagt in allt i Sheets och den hämtar kurser automatiskt så jag är allt . Dock måste jag uppdatera köp/sälj. Har inga månatliga köp så det är enkelt att uppdatera när jag väl gjort ett köp av något
Det är i Avanza jag pillar själv. Hade jag kunna läsa in innehavet från Handelsbanken där så hade det varit smutt. Men den funktionen erbjuder inte Avanza. Handelsbanken rullar jag inte själv alls så där vill jag inte in och pilla.
Jag har ingen lust att bygga något avancerat excelark. Hoppades att det fanns en klar lösning.
Zlantar borde funka hyfsat för det du vill, prova den. Jag tycker inte den är toppen men smidigt att gå igenom alla transaktioner på ett ställe exempelvis.
Hade precis samma problem som du så jag gjorde https://stockroom.trade/ för att få en överblick när man har sparande på flera banker / tjänster.
all data är privat och sparas i webbläsaren, inget skickas över nätverket och du får själv backa upp datan med de export / import funktionerna som finns
det enda jobbiga är att du manuellt måste lägga in köp och sälj. Dock så får man bättre överblick än vad en del banker ger och den sparar också realiserat kapital, dvs om du säljer till vinst så kommer appen ”ihåg” det!