Jag har inget intresse av fondrobotar så jag saknar faktabaserad kunskap huruvida ditt avsnitt stämmer eller inte, men min magkänsla säger mig följande efter att ha lyssnat på avsnittet:
- Avsnittet går i linje med resten av bloggen och jag upplever inte att du avviker från din linje.
- Jag upplever dig inte som medvetet partisk. Däremot är det lätt att bli omedvetet partisk i och med att Lysa är den plattform du har mest erfarenhet av och bäst stämmer överens med din filosofi.
– Sedan kan man självklart ha åsikter om din filosofi är bra eller dålig, men så länge du själv investerar efter den och tror på den så är det i mina ögon självklart att det är den du ska förmedla. Detta gör du även i detta avsnitt.
Om du känner att du är tveksam till om du är partisk eller inte och du anser det viktigt så har du alltid möjligheten att bolla dina viktigaste frågor i detta forum eller med någon annan innan du lanserar ett avsnitt. Om detta är praktiskt rimligt eller om det är något du vill göra är däremot en helt annan fråga…