Tackar för påminnelsen @Opportunist!
Det där förtroendekontot känns stabilt när @carolinebolmeson behöver säga att hon vill ha någonstans att bo!
Tackar för påminnelsen @Opportunist!
Det där förtroendekontot känns stabilt när @carolinebolmeson behöver säga att hon vill ha någonstans att bo!
Haha!!! Hood stuff
Oj vilka krav Caroline ställer 

Rensade lite här i tråden för att det gick off topic (trots att det är Off Topic som är kategorin
). Frågan får gärna tas upp någon annanstans i forumet, men rekommenderar att använda sökfunktionen innan en ny tråd skapas då det tagits upp tidigare!
Fredagsfeeling!
Jag börjar mer och mer tro att det är fel person som beslutar om viktiga saker som bolåneränta, elavtal och så vidare. @janbolmeson, kanske dags att lämna över till @carolinebolmeson? 
Det stämmer, jag brukar inte ta idiotiska beslut hehe… Men det tar lååång tid innan beslut tas. Det kanske är en nackdel?
Enligt mig själv så tar jag aldrig idiotiska beslut, men jag kommer först på att det var det när någon faktiskt påpekar det!
Kvalitet > Kvantitet
@janbolmeson efter beskedet igår:
Jag lyssnar på avsnitt nr 278, 54:25 min in. Jan pratar om ärt-filosofin och om investeringar följer ärt-filosofin 🫣
Förlåt.
You are in for a treat nästa vecka (2/6) med @janbolmeson och @Zino som dyker ner i allt om allvärdesportföljen ![]()
Och här är 17 sekunder av forum-uppskattning ![]()
Äntligen!!
Sett fram emot avsnittet sedan det hintades om att det kanske skulle bli något.
Måste säga att @zino är en stjärna. Väldigt pedagogiskt, strukturerat och han säger bara det viktigaste (till skillnad från mig som kan prata på). Ser jättemycket fram emot att få dela det med er nästa vecka.
Tack @zino både för avsnittet och för att du bjuder på ovan. ![]()
![]()
Det är som inläggen i forumet med andra ord!
Jag ser fram emot en fördjupad diskussion kring allvädersportföljen ![]()
Ska man va trovärdig när man pratar om räntor så måste man ha gubbakeps. ![]()

(Men jag ser framemot avsnittet ändå! )
Mycket hög kvalitet på varenda inlägg ![]()
Har en lång backlog med avsnitt men kommer lyssna på denna med @Zino direkt.
Väntat på ett avsnitt sedan vi träffade honom ![]()
Var kusligt lik ramzat kadyrov. Janne Bolmyrov. ![]()
Jag får också testa vingarna i podden!
Snabbt fick jag reda på att vi pratar inte offcam
Allt spelas in!
@Caspian välkomnar mig:
Ps. Har två riktigt bra videor till ifrån det här avsnittet där vi pratar om boken “The Almanack of Naval Ravikant”.