Den finns på Bookbeat med.
Bookbeat har ett gratis erbjudande i sommar om man är med i hyresgästföreningen.
Den finns på Bookbeat med.
Bookbeat har ett gratis erbjudande i sommar om man är med i hyresgästföreningen.
Har redan boken i min lista över böcker att läsa. När ska ni publicera avsnittet? Får se om man hinner läsa innan ![]()
Jag tror att du kan hinna läsa ut boken då. Kommer publicera avsnittet inom 3-6 veckor skulle jag säga.
Haha @Oliver.Allemog, ja det stämmer så himla väl att jag älskar katter
växte upp på landet med mellan två till fem stycken större delen av min barndom ![]()
Så kul att avsnittet snart kommer ut, ser fram emot att se hur det blev!
Mvh,
Jonas (VD Opti)
Jag får revidera mitt svar! Avsnittet kommer ut redan på söndag faktiskt ![]()
Men va in i *****, varför är ni så effektiva och snabba?
![]()
Roligt. ![]()
Smart marknadsföring för meditation! ![]()
Eller hur! ![]()
Har Patrik, VD på Lysa några vänner? ![]()
Det och mycket mer avhandlas i avsnitten som kommer framöver med Lysa!
Haha, fokus @janbolmeson! ![]()
Jan håller på med sina sedvanliga vodoo förberedelser inför inspelningar!
Caroline vill inte dela rampljuset med Snötass!
Samboavtal om man är gift? ![]()
Niclas är otroligt likeable ![]()
Lite smått och gått från avsnitt 381!
Carolines antagningsbesked till sjuksköterskeutbildningen ![]()
Carolines lekhink tuffar på ![]()
För er som inte kan få nog av snötass, här är över en minut av Snötass-show:
Stort grattis till @carolinebolmeson ! ![]()
Så kul att du kom in! ![]()
Stort grattis @carolinebolmeson och tack till @Oliver.Allemog för extra fokus på Snötass ![]()
Ps, interrail är inköpt för mig och barnen till sommaren, så får vi se vart vi vill åka
ds
Några spontana idéer på vart ni vill åka? Jag åkte med Interrail för ett år sedan och inne på att återupprepa den kommande sommaren.
Dottern vill till Grekland, sonen vill testa så många berg-och dalbanor han kan, så det kan bli en intressant kombo!
Vi var iväg förra sommaren, Hamburg-Prag-Budapest-Ljubljana (favoriten!)-Venedig-München-Heide Park-hem.
Får se om jag lyckas få till en bra rutt Hamburg-Wien-Split-grekland-italien-Europapark-hem ![]()
![]()