SkrattaTillsammans - stora blooperstråden

Berg- och dalbanerna sticker ut för mig! Vilken grej, kul målsättning. Grekland är ju inte dumt heller såklart.

Också en av mina favoriter under backpackingen tillsammans med Prag.

Låter som en mycket trevlig tur du har i åtanke för kommande sommar.

1 gillning

@Niklas-Opti och @Jonas-Opti bjuder på avslöjanden och skratt i senaste avsnittet:

För dig som undrar vem avsnittet är för:

Korslänkning till avsnittet: 391. Sparpsykologens tips och perspektiv för ett klokare sparande och rikare liv| Med Niklas Laninge, Opti

4 gillningar

Det var underbart :joy:

Vi bara MÅSTE få en återkoppling på vad mamma sa sen @Niklas-Opti :star_struck:

2 gillningar

Oh yes! Jag bokar bord omgående, och kanske en semesterdag dagen efter @Jonas-Opti :joy:

3 gillningar

I nästa veckas avsnitt kommer Victor Schack från communityn berätta om sin resa som kock och att starta restaurang som 29-åring.

@janbolmeson har en brinnande fråga om stekpannor:

2 gillningar

@Jonas-Opti och @Niklas-Opti är snart tillbaka i podden och irritationen går att ta på när diskussionen kommer in på rubriker som:

• Bästa fonderna förra månaden
  • Såhär investerar 35-åringar i din kommun

@janbolmeson bjuder också på en blackout:

PS. Nu när börsen stormar justeras avsnittsordningen rätt frisk så snart kan potentiellt bli om ett tag :rofl:

4 gillningar

Kul att få höra hur det blev! Kan konstatera att jag ser fem år äldre ut idag jämfört med inspelningen – vilken vecka :sweat_smile:.

4 gillningar

Fullt ös med att prata lugnt och sansat kan jag tänka mig :rofl:

Haha, ja lite så tyvärr :scream:

1 gillning

Nyligen besökte @filips oss för en uppföljning om hans fastighetsresa:

279. Resan mot att försörja familjen via uthyrning av fastigheter | Intervju med Filip Sakic.

Bland annat blir det prat om motorsågskörkort som Jan inte förstår grejen med:

2 gillningar

Efter fler än 500 kommentarer är uppföljningen kring bilen inspelad! Kommer @janbolmeson och @carolinebolmeson behålla den?

En sak är dock säker, Jan och Caroline är underbegåvade med verktygslådan :rofl:

4 gillningar

20 år? Knappt inkörd ju! :partying_face:

/underbegåvad med verktygslådan och inte längre ägare till en 28 år gammal V70.

2 gillningar

Min personliga SkrattaTillsammans som inträffade när jag postade inlägget ovan:

Alla filmerna startade samtidigt och dränkte hela luftrummet mellan högtalarna och trummhinnorna i ett vansinnesdån av dårskap. :scream: :flushed: :hear_no_evil:

(återstår att se om det händer nu igen, när jag trycker på svara.)

uppdatering: nix

3 gillningar

1h 21:50 in i avsnittet, precis i slutet så säger @Oliver.Allemog “en ointressant partner” . Tror du menade ointresserad, eller?
:joy::joy::joy:

4 gillningar

Svar ja :rofl: När jag klippte avsnittet insåg jag mitt misstag men Jan sa att det kunde vara kvar hehe. Ibland kommer orden bara ut fel…

3 gillningar

Ett av avsnittet som spelats in under sommaren är med uppskattade @Andre_Granstrom

Här får @carolinebolmeson stöd av André vilket hon snabbt påpekar för @janbolmeson !

PS. Det är faktiskt en hel avsnittserie med André som spelats in, mer om det i september (troligen)

1 gillning

Jag fixade bilden så allt är som det ska vara:

Edit, blev för jobbigt med det gröna, fixade det med. Nu är det helt omöjligt att se redigeringen :+1:

3 gillningar

Vet inte om detta är vad som kallas för icke-verbal feedback. Från veckans avsnitt om risk (442) :joy:

4 gillningar

Vad hade du sagt här? :rofl::see_no_evil_monkey:

1 gillning

Tror det var timme 2 i in på inspelningen… :joy:

1 gillning