Söker boken, gör ditt barn rikt

Hej. Jag söker boken, gör ditt barn rikt. Den finns inte att köpa längre, men kanske finns någon på detta forum som vill sälja sin bok? Med vänlig hälsning, Tommy

Jag lånade precis ett ex från mitt bibliotek idag, kanske finns det att låna hos ditt bibliotek med? Annars brukar det gå att fjärrlåna! :sunflower:

2 gillningar

Tack för tipset, men skulle gärna köpa ett eget ex av denna. Så tacksam om någon skulle vilja sälja ett ex.

2 gillningar

Hoppas någon har ett exemplar att sälja! :blush:

1 gillning

Ja jag lånade den digitalt på biblan för något år sen. :smile:

1 gillning

Jag har ett exemplar kvar hemma. Lägg ett pm till mig så ska jag försöka lösa det.

3 gillningar

också intresserad, vad kostar den?

Ni kan läsa den på Storytel! Gör ditt barn rikt - E-bok - Charlie Söderberg, Jan Bolmeson - Storytel

2 gillningar

Jag har ett exemplar jag kan sälja.

Hej. Jag köper den gärna av dig.

Gåt att köpa som E-bok annars har de flesta biblioteket boken :innocent:

Fick du mitt pm?

Jag har nu fått tag i boken så tråden är inte aktuell längre. Tack för er hjälp.

2 gillningar

Hej
Någon mer som är färdig med boken och vill sälja vidare?

Finns på Bokbörsen.

Reservation för att den kan vara såld när du läser detta.

2 gillningar

Hej,

Jag har ett ex om någon mer ville ha?

1 gillning

Hallå,

Söker ett exemplar av boken.
Någon som har ett i bra skick? :open_book:

1 gillning

Tyvärr… funderar dock på att uppdatera den och ge ut den nästa år eller så. :slight_smile:

Den var dyr. Säljer själv på Bokbörsen och det är väldiga prisskillnader mellan efterfrågade och mindre efterfrågade böcker. En del titlar är riktigt dyra och det här var ett exempel. Dock har jag aldrig sett den här boken på t.ex. Myrorna. Däremot har jag haft ett tiotal dyra eller halvdyra titlar som jag återkommande stött på begagnade och sålt vidare på Bokbörsen. Detta har alltså för mig varit en sorts affärsidé. Dock är jag intresserad av böcker och köper en del till mig själv. Att göra detta enbart med målet att tjäna pengar tror jag skulle bli olidligt tråkigt. Som biprodukt av hobby är det däremot helt ok.