Hej,
Jag öppnade ett ISK på Nordnet för ett år sedan och började spara enligt era rekommenderade fonder 2019 (barnportföljen). Nu när jag tänkte kolla vilka fonder ni rekommenderar i år blir jag mer sugen på att bara låta Lysa sköta placeringarna och flytta sparandet dit.
Bör jag bara låta mina pengar ligga kvar på Nordnet eller bör jag sälja allt och sätta in dom på Lysa-kontot istället?
Hade varit gött att ha allt på ett ställe men är det superdumt?
Mvh
Anton