Tömma Nordnet-portfölj och flytta till Lysa?

Hej,

Jag öppnade ett ISK på Nordnet för ett år sedan och började spara enligt era rekommenderade fonder 2019 (barnportföljen). Nu när jag tänkte kolla vilka fonder ni rekommenderar i år blir jag mer sugen på att bara låta Lysa sköta placeringarna och flytta sparandet dit.
Bör jag bara låta mina pengar ligga kvar på Nordnet eller bör jag sälja allt och sätta in dom på Lysa-kontot istället?
Hade varit gött att ha allt på ett ställe men är det superdumt?

Mvh

Anton

Hej Anton!

Portföljen från 2019 går absolut att fortsätta ha ett bra tag framöver, så om du inte vill vara aktiv så logga in om ett år igen och kolla så att inga stora förändringar har skett i fonderna som du har.

Men känner du själv att du inte vill göra något alls och låta någon annan sköta det så passar Lysa utmärkt!