Ganska fint, men den rosa färgen signalerar felmeddelande i mina ögon.
Ah, tänkte inte på det. Vardå?
Tack. Men vad tusan, kör ni allihop det mörka temat? ![]()
Den svarta loggan löser sig när man scrollar ner, har bett min kodare fixa det.
Ska fundera på knappfärgen.
![]()
![]()

Jag tänkte på de där elementen. Jag tror dock att jag har ganska hög kontrast på min mobilskärm, det är främst där som den rosa färgen ser lite för “varningsaktig” ut, som ett felmeddelande.
NAAAAAAJ ![]()
PS: Trådskapare bara med TS med rosa bakgrund är lite svagt. Kan det inte stå trådskapare som tidigare? Alla kanske inte ens kopplar förkortningen
Ok, fixat. Håller med.
Har vissa fått tillbaka rosa bubblor?
Vill med ha. ![]()
Färgallokering, så därför i kategorin allokering? ![]()
![]()
Jag tycker inte trådskapare sticker ut lika bra som i det gamla ljusa teamat (eller så minns jag dåligt
) . Skulle bakgrunden kanske kunna vara rosa istf grå? ![]()
Att man har oläst i en tråd (tal med blå bakgrund) och på chattikonen (blå prick) kanske kunde ha rosa istf blå bakgrund, för att smälta in mer i temat. Ser dock ut som den blå redan fått en mörkare/gråare ton
(eller så är det bakgrunden som lurar mig).
Tack för inspel, tar det med designern på måndag. ![]()
Tro det är lite vanesak också. Provade ju rosa innan, men ett helt gäng protesterade åd. ![]()
Men inte alla. ![]()
Gillar både det beiga och det nya typsnittet. Känns mer 2025.
Ah, thank you one person. ![]()
![]()

Fattade inte vad han menade med beige, men nu på webläsaren på pcn syns det beigea och rosa. Fint. ![]()
Vad bra det blev med automatiskt byte av ljust/mörkt tema baserat på telefonens inställning, och att den nu byter ”on the fly”. Bravo! Tack!
Du är ju chokladexpert! Måste älska det nya temat ![]()
Mycket fint, färgerna påminner om min gamla hobbyverksamhets logga. ![]()
Men ser det bara på datorn.
Jag tycker väldigt mycket om den rosa färgen. Den känns harmonisk och lugnande, vilket är synnerligen bra för min psykiska ohälsa.
Jag kanske skulle försöka hitta en pläd eller något i samma kulör. Då kanske jag till slut blir så harmonisk att jag kan sluta gå till min psykolog som kostar 1 550 kr i timmen.
Har normalt mörkt tema på min telefon, men har aldrig fått det bra och tydligt på Discourse, så har använt ljust tema som jag egentligen tycker är för ljust…
Så det här nya “beiga” temat är perfekt för mig. Tack!