Här är en annan diskussion som pågår just nu om man ska vara belånad eller ej
Liknande ämnen du kan gilla
| Ämne | Svar | Visningar | Aktivitet | |
|---|---|---|---|---|
| Amortera eller investera? | 1 | 295 | 10 Februari 2018 | |
| Bolån. Ränta. Amortering. Mera eller mindre nu? | 4 | 2046 | 5 Juli 2023 | |
| Strösparande - extraamortera, fond eller utdelningsaktie? | 3 | 378 | 23 April 2025 | |
| Varför behöva medelrisksparande? | 7 | 928 | 15 November 2022 | |
| Amortera mindre eller öka risken i mellanriskhinken? | 2 | 358 | 31 Maj 2019 | |
| Amortera eller inte? | 2 | 751 | 15 November 2017 | |
| Att ”satsa på räntor” - vad är vettigt? | 8 | 1861 | 20 Augusti 2023 |