Var hittar jag totalavkastningen på Avanzas mobilsida?

Hej,

Vart ser jag den totala avkastningen på alla nuvarande och tidigare innehav ink utdelningar, avgifter, skatt etc?

På deras vanliga web finns det under ”min ekonomi” → ”analys” → ”värdepappersutveckling”.

1 gillning

…men jag kan bara välja ”3 år” tillbaka i tiden där… inte ” sedan start” ?? Inte samma för dig?

Fungerar för mig.

Jag tror du är inne på fel ställe. Du har gått in under Min ekonomi → Innehav.

Såhär ser det ut hos mig…

Samma här :smile:

Spontant utan att ha avanza så har du två konton valda. Om de startar vid olika tidpunkt kanske det skapar problem med ”sen start”

Är det en iPad eller Android platta? Testa mobilappen eller hemsidan från en dator. Båda fungerar för mig.

iPhone Xs… laddade ner appen nu och det är samma sak där…3 år är max tillbaka i tiden jag kan se. Har ingen access till dator nu. Spelar ingen roll om jag väljer ett eller fler konton

Vad händer om du vänder telefonen till landscape så att sidan blir bredare?

Testat det också, samma problem tyvärr. Får väl skriva till Avanza. Tänkte först att det var jag som var korkad, men kanske inte är så då

1 gillning

Jag provade på webben (i Safari) på min iPhone nu, och jag ser ”sedan start” på den.

Har du mer än tre års data? Ser du ”sedan start” om du tittar på datorn?

Du kan inte scrolla i sidled med fingret på raden där du väljer tid?

Jag har testat både Chrome och Safari, och i appen. Jag har mer än 5 års data. Det går inte scrolla mer i sidled. Jag är rätt säker att jag haft ”sedan start” tidigare. Jag har skickat frågan till Avanza nu

Är du inne under Total värdeutveckling eller Värdepappersutveckling?

Android appen. Min ekonomi → Analys → Total Värdeutveckling → Sedan start

Under Total värdeutveckling

Aha… ok om man bortser från Insättningarna där då, detta är alltså inklusive allt? Det är samma värde som jag har under Min Ekonomi → Översikt.
Spännande ändå att vissa har ”Sedan Start” på Värdepappersutvecklingen och andra inte. Får se vad Avanza svarar. Tack alla!

Här är svaret från Avanza:

””
Det bästa sättet att följa din utveckling sedan start är att gå till “Min ekonomi → översikt” och välja “utvecklingen sedan start”. Sedan väljer du utveckling i kronor. Då får du en bra överblick hur ditt konto har presterat sedan start.

””

Varför vissa har ”sedan start” under Total värdepappersutveckling och andra inte svarade de inte på.