Hej,
Jag undrar varför man inte kan se DBN Global Index S i innehavet eller vinsten per vecka på Avanza. Det står att det saknas rapport eller att data saknas.
Tack på förhand!

Hej,
Jag undrar varför man inte kan se DBN Global Index S i innehavet eller vinsten per vecka på Avanza. Det står att det saknas rapport eller att data saknas.
Tack på förhand!

Detta har länge varit ett problem på Avanza. Jag har nyligen skrivit till dom om detta.
Skriv du med ett meddelande så får dom förhoppningsvis lite eld i röven! ![]()
Har skrivit till dom en gång, Fick detta svar.
“Hej! Vi inhämtar NAV-kurser från morningstar (och fondbolaget rapporterar dom till morningstar). Kan inte se att det finns några uppdatera kurser sedan den 14/1, när nya kurser rapporterats kommer det även visas hos oss. /Jakob”
Kanske hos morningstar problemet ligger? Eller kanske tom dnb som är sega att lämna Nav-kurser ? Någon som har andra DNB fonder? Samma problem med dom ?
Älskar att alla har DNB Global Indeks S ![]()
Alla?
På Avanza har Länsföräkringar global index 405 494 st ägare.
På Avanza har DNB global indeks S 67 250 st ägare.
Plötsligt så löste dom det idag?
Bra kämpat, alla skrivbordskrigare!

Skrev till de för någon månad sedan också, äntligen är det löst. Skönt att se
Löst och löst, när folk tjatar så där mycket som ni gör så brukar de i sin tur börja tjata på ingenjörerna som skulle lösa problemet.
Då slutar de felsökningen och skriver helt enkelt av den senaste veckans värden manuellt och lägger in i tabellen.
Så att ni blir tysta en sekund.