Har en fundering kring DNB Global indeks. Sparar majoriteten i den men den syns aldrig i värdeutvecklingen. Det står bara ”data saknas”. Trist att varje månads och års summering visar fel utveckling då den fonden inte tas med. Har ni andra upplevt samma?
Vilken bank/nätmäklare? Kontaktat suporten?
Avanza. Supporten säger bara att de inte får data från den fonden och inget mer. Funderar på att göra ett byte till avanza global eller LF
Konstigt. Man kan ju se avkastningen på fonden när man söker på den i fondlistan hos Avanza.
Japp jag vet. Den räknas också med i nin utveckling men inte i den som liveuppdeteras eller sammanfattningen för månad eller år
Samma problem för mig hos avanza månadens utveckling stämmer inte pga att jag har 40% DNB som inte redovisas, tråkigt att inte kunna jämföra mot snitt-avanzianen, men man för göra det manuellt istället eller bara sluta jämföra så mycket.
Ni som haft DNB global indeks på Avanza över en längre tid, känner ni igen detta?
Har det alltid varit så för er? ”data saknas” och ingen utveckling visad under fliken ”just nu”.
Jag bytte från LF till DNB och detta var verkligen en trist följd.
Känns väldigt märkligt, har DNB Global Indeks S i portföljen på Avanza och den räknas med i totalt värde.
Edit: oj nej på just värdepappersutveckling ser man den inte haha märkligt, men annars så ser man den ju överallt, så är kanske inte så illa?
Nej inte så illa, men lite trist för jag kikar på just nu fliken emellanåt.
Tack för svar