Vilken asienfond?

Hej! Jag har länge funderat på att spara i en asienfond men inte kunnat bestämma mig för vilken. Alternativen det står emellan är Robur Access Asien och Robur Asienfond, dvs. en indexfond och en aktivt förvaltad fond. Hur hade ni gjort? Jag är även väldigt aktiv och kollar igenom mitt sparanade en gång varje vecka.

Man behöver inte välja, man kan ta båda :slight_smile:

Jag gör så att jag har indexfond i min indexportfölj. Sen i “lekhinken” har jag en aktivt förvaltad fond där jag förväntar mig en högre avkastning

1 gillning