Grattis och tack!!
Grattis:clinking_glasses:![]()
. Det är ni som ska ha tack för att sparandet inte känns som en djungel längre. Idag har jag rensat bland fonderna och i morgon är det träff med banktanten:sweat_smile:…hon blir inte glad:see_no_evil:![]()
Missade rikatillsammans fikan :,( men antar att den var inställd, stort grattis Jungfru Jan!
Jag själv fyller år 31 augusti därför jag har koll på ditt stjärntecken!
Tack själv för många timmars lyssnande, kloka idéer och även en del skratt. Sen vet jag inte om jag vill tacka för forumet. Det är lätt beroendeframkallande och för många bra ämnen här så timmarna här rinner iväg
.
Grattis på födelsedagen!
Jag vill också tacka!
Mycket tack vare att jag trillade in på RT har jag nu ett betydligt bättre sparande än vad jag antagligen haft annars.
Roligt att jag kan ge tillbaka lite!
Grattis på födelsedagen!! Tack själv för allt! ![]()
![]()
Minns du senaste reunion-mötet mellan Malmö HP och Dalhem?
Gör du säkert. Minns speciellt ett läge då jag stjäl bollen från Dalhems nior, kontrar upp med bollen mot mål helt ensam, tar sats snett från höger och skjuter mot bortre nedre vänsterhörn. Enkelt mål, tänkte jag. Nähä, där står Jan och gör en fantastisk split-ben-parad med typ världens längsta ben, till publikens stora jubel
… Som tur va vann vi med uddamålet ändå, men tänker ibland på den chansen och räddningen du gjorde.
Stort grattis på dagen Jan
![]()
Stort grattis Jan ![]()
![]()
Tack för det fina podden, forumet, chatten och framför allt communityt du har skapat och gett förutsättningar till att frodas ![]()
Ska bli kul att få träffa några av er snart🥰
Stort grattis och tack för en fantastisk podd och ett grymt bra forum!
Först så vill jag säga,
Hipp hipp hurra för dig idag ![]()
![]()
![]()
hoppas att du får en fin dag med nära och kära.
Jag är såååå tacksam för rikatillsammans. Jag skriver inte ofta eller mycket, men smyger runt och läser inlägg. Jag älskar att lyssna på dig och Caroline, och ibland undrar jag hur tänkte dom med det här podd inlägget men oftast oj så bra och oj va smart. När ni hade grabbarna från Coeli fonden i poddpratet gör typ 100 år sedan känns det som, så vaknade mitt intresse för ekonomi och allt vad det innebär. TACK så mycket för allt ni gör.
Forstätt göra det ni gör så BRA och va bara ni som ni är på rikatillsammans. ![]()
Hipp hipp hurra för dig idag ![]()
![]()
![]()
hoppas att du får en fin dag med nära och kära.
Jag har hittills bara gjort ett inlägg, men läst desto fler! Du & Caroline gör ett toppenjobb och jag älskar att lyssna på era stämmor
och kloka input.
Må bäst!