Ja, nu är det skarpt läge för mig. Två av mina fonder som var billigare ska nu från LF till SAVR. Återstår att se hur lång tid flytten tar. 
Hej Affe!
Precis, 50 000 i kontanter täcks hos oss ifall du redan har en miljon hos Danske Bank och de skulle gå i konkurs.
Med vänlig hälsning,
SAVR
Verkar inte som att sponsrade länken ger något på Savr-kontot. Har 0 kr efter att jag skapat ett konto.
Fick upp det här så fort jag skapat, förstås x)
Få 100 kr för varje vän du bjuder in
[ Tryck för att välja en fond ]
Du och dina vänner får 100 kr i samma fond, när de har skapat konto hos oss."
edit:
Lite mer detaljer från Funktionen "Bjud in en vän och få 100 kr" | Frågor & svar | SAVR
Det måste vara första gången din vän skapar ett konto hos SAVR.
Din vän måste använda länken från dig när hen skapar sitt konto hos oss.
Din vän måste skapa ett Investeringssparkonto (ISK).
Både du och din vän måste ha en godkänd bankkoppling för att köpordern på 100 kr ska kunna skapas. Tänk på ett en bankkoppling kan ta upp till tre bankdagar att godkännas hos Bankgirocentralen, därför kan det alltså dröja några dagar innan du ser dina fondandelar på ditt konto.
PM:a mig så skapar jag konto med den länken, jag vill också ha något så att vi blir rika tillsammans 
Tänkte prova på Savr och göra en flytt av fonderna i lekhinken för att sänka kostnaden lite.
Någon som vet varför det är ett flyttstopp i december?
Edit: slog mig nu att det är för Skatteverket och årskiftet.
För mig tog det (överraskande) bara 8 dagar, från 25 november till 3 december
Sparade cirka 0,2% i avgifter.
Ifall någon planerar att öppna ett konto och stötta varandra med 100 sek: Bli kund | SAVR ![]()
Det beror säkert på skickande bank. LF tar det väl lite piano…
Antagligen. Jag överförd från Avanza.
Skrev till SAVR och klagade på den dåliga informationen. Började undra om något hänt eller om SAVR gjort något dumt. Sjukt dålig timing x).