263. En ominspelning av klassiska avsnitt #99 kom igång med ditt sparande

Äntligen fått tid att lyssna. Bra uppgradering! :grinning::+1:

Jag tycker själv inte att intro längden stör. Bra mjuklandning in i RT tänker jag.

Enda är kanske att Patreon delen hänger lite löst. Kanske kunde förklarat skillnaden mellan RT och Patreon lite mer övergripande.

Skillnaden mellan LF Global och SPP All Country tycker jag borde kommit med. ESG och TM skillnaden menar jag. Kanske även kunde refererat till andra motsvarande fonder som Avanza Global, etc på olika banker. Kanske passar bättre i text … vilket leder mig in på …

En sak jag tänkte på att det finns ju en del av oss som är bättre ”läsare” än ”lyssnare” och andra som jag som helst både läser och lyssnar.

Jag tänker att kanske en text sammanfattning kunde vara på sin plats. Som en typ ”go to” artikel om man vill återvända till en viss del. Oftast lättare att hitta i text när man kan söka på ord.

Blir kanske även ännu mer översiktligt där man kan ha en enkel innehållsförteckning och rubrikstruktur plus länkar till både banker, fonder och studier ni refererar till.

Blir väl mest jobb första gången. Att uppdatera de mindre ändringarna som sker år från år borde gå lätt därefter. Men visst, mer jobb :grimacing:

1 gillning