272. Även denna kris kommer gå över, passa därför på att maxa den! 😎

Ja, jag skulle säga att Ukraina just nu upplever en katastrof och inte en kris. Vi i Europa upplever en kris, och det tycks som Libanon är på väg från en katastrof till en samhällskollaps. Iaf hur jag skulle vilja rangordna begreppen.

3 gillningar