444. Reflektion på 2025: häng med på vår och gör en egen! | 45 frågor att ladda ner

Rekommenderar detta avsnitt till att börja med Moa:

Tack, det gjorde mig jätteglad att läsa. :heart:

Ja, har läst det här också och sett det på nära håll. Framförallt är det här en anledningen till varför färre tjejer diagnosticeras i skolan än pojkar.

Exakt. Tror inte det är så aktuellt utan tror att det handlar mest om en acceptans och förståelse för sig själv. Jag ser det ju mest som att hon kan vara snällare mot sig själv - typ. “det är inget fel” som hon ofta kan landa i motsatsen.

Vet inte. Känner däremot absolut att det är ett skifte. Typ att en fas i livet är färdig och att jag står lite mittmellan. Typ man nått i mål på ett spel man haft länge och fortfarande inte hittat nästa spel. Hur var det för dig i min ålder?

Känner igen mig i det. Det är faktiskt en bonus med vår lilla Peugeot. :joy: Att det är återkommande för Caroline - tror jag - är just det här att det kanske finns en dröm att vilja ha det, men inte våga / tro och snåla. Då är jag mycket hellre som att låt oss prova och få upp det till ytan och se om du autentiskt vill ha det eller inte, inget sådant här “beat around the bush”. Lite som jag med Teslan. Behövde köpa den för att inse att jag inte behövde den.

2 gillningar