Jag har Nordea som bank och jag har blivit rådd att ändra mitt pensionssparande från KAP-KL, PA 16, BTPK, BTP1 till Nordea Pensionsportfölj 100%. Vill ha ngt bättre känner jag.
Småspararguiden har lite blogginlägg på ämnet.
KAP-KL:
AMF sänkte avgifterna i somras:
1 gillning