Andrahandsuthyrning

Hej

Tack för informativ och nyttig hemsida

Jag har en lägenhet som jag hyr ut i andra hand. Hur skall jag se på denna kapitalplacering. De ger avkstnibg och lägenheten har ökat i värde

I vilken hink hamnar denna " investering"

 

 

 

 

Hej Lars!

Intäkterna hade jag lagt i passiva hinken och värdet på fastigheten, minus belåning, skulle du kunna lägga i mellanrisken.
Själv hade jag inte räknat med värdet där då jag anser att det som finns i mellanrisken ska vara tillgångar som snabbt går att göra om till pengar, lite bökigt med fastigheter då.