Appar för att hantera portfölj

Jag har letat lite efter appar utan större framgång. De flesta verkar fokusera på den amerikanska marknaden.

Nån som kan tipsa om en bra app (android) som låter mig skapa portföljer och som ger bra statistik på ens utveckling? Går det att importera portfölj från avanza eller måste man manuellt hålla dem synkade?

Avanza har förvisso ett bra gränssnitt men appen är starkt begränsad jämfört med själva hemsidan.

Hej

Tyvärr inget app tips, dock tycker jag att Avanzas hemsida fungerar hjälpligt på mobilen. Har du provat och om ja, vad är det som inte fungerar?

För oss med nordnet ärär det dock högst intressant eftersom deras hemsida/App suger

Hemsidan fungerar väl bra. Blir lite plottrigt på mobilen kan jag tycka men funktioner som stop/loss finns väl inte alls i appen (eller har jag missat nåt?)

Jag har nu spenderat lite tid med att leta appar och en som heter “stock markets” känns solid. Kanske inte optimal om man mest har fokus på Sverige men bra i lägen då man vill analysera aktier för lite snabba klipp.

Avanzas app utvecklas varje dag, nya funktioner kommer in titt som tätt, har en känsla för att stopp loss kommer snart också!