Blogg: Min resa till att bli företagare [Företag startat! Följ det!]

Tillagt
2021-10-18
Det var ett tag sedan nu. Senaste leveransen tog tid men jag är nöjd med nivån på allt utom typ 1 grej nu! Jag har redan fått inofficiella förbeställningar på plagg så det känns åtminstone uppmuntrande! Jag har fortsatt fått komplimanger för kläderna av folk jag inte känner så kan minst sagt säga att jag är nyfiken på hur det kommer att sälja. Så här långt är jag redan nöjd med vart jag kommit då jag nu mer går omkring i mina eget designade kläder :smiley:

Hade en smärre vända angående företagsnamnet då det fanns ett svenskt bolag med liknande namn (annan stavning men snarlikt). Då de inte alls är i samma bransch fick jag tillåtelse att köra vidare med mitt åtminstone, så jag kunde ta och registrera det. Hurra för de små segrarna!

För nuvarande sitter jag och designar hemsidan, vilket också är sista steget för att börja sälja. Hade kunnat börja med det tidigare men livet har varit tufft på sistone. Kommer nog ta några veckor då jag ska både designa hemsidan samt testa den på några, innan jag öppnar upp den.

men sen är den redo att presenteras för världen! :slight_smile:

7 gillningar