Byte till savr, fondo eller levler?

Jag gjorde slag i saken och skaffade Savr nu också. Vissa dyrare fonder var väldigt bra rabatterade, inte minst t.ex. Centaur commodity och AuAg-fonderna. Dessutom kändes Savr direkt mycket tryggare nu när LF köpt upp dem.

Vissa fonder saknas - hade t.ex. gärna sett Handelsbankens infrastrukturfond och deras globala högutdelare.

För globalindexfond (ej etf) är ju fortfarande Avanza billigare men Storebrands ACWI för 0,23% är ändå nice, liksom 0,46% för deras Hi Div Low Vol.

2 gillningar

Välkommen!
Tyvärr finns ett fåtal förvaltare som valt att inte finnas med på vår plattform, och Handelsbanken är en av dem. Om du vill se deras fonder på vår plattform – hör gärna av dig till dem. Ju fler som visar att de är intresserade, desto större chans att de inser kundvärdet och ändrar sig.

Ha en fin vecka!
/Emma på SAVR

3 gillningar

Det här med att få 100kr var vid en ny kund (100kr till värvaren och 100kr till nya kunden) är ett genidrag! Jag har värvat flera av mina vänner, vilket gett både mig oxh @SAVR mer pengar. Dock hört att det just nu dröjer med kickbacken. Stämmer detta? Var ju ett tag sedan jag själv värvade då jag närmar mig 900kr.

Sen, gällande maxbeloppet på 900kr, gäller det per kalenderår? I så fall får man vara lite ”sparsam” med värvningar och köra en ny ”värvningsstöt” på nyårsdagen :wink:

Hej!
Maxbeloppet på 900 kr gäller per år, så när nyårsfyrverkerierna smäller är det hög tid att börja ett nytt värvningståg :flexed_biceps:

Det hela funkar så här:

• Tipsaren tipsar en vän om SAVR (kanske i samma veva som när hen önskar gott nytt år * host host *)
  • Vännen blir kund på SAVR.
  • När vännen skapat ett konto att investera på (ISK, AF, KF) får båda 100 kr.
  • OBS! För att tipsaren ska få sina 100 kr måste hen också ha öppnat ett konto som pengarna kan landa på.

Utbetalningen av bonusen sker automatiskt, MEN just nu har vi ett tekniskt bekymmer sedan en dryg vecka tillbaka som gör att bonusutbetalningarna släpar efter. Detta ska vara fixat inom några dagar.

Ha en fortsatt fin dag!
/Emma på SAVR

Hej igen!
Nu ska det tekniska problemet kring bonusutbetalningarna vara löst. De som ännu inte fått sin bonus ska alltså ha fått den nu, och om man värvar någon ska bonusutbetalningen återigen ske automatiskt så snart vännen har blivit kund på SAVR och öppnat ett konto hos oss.

Mvh,
Emma på SAVR

Mycket bra! Det här är som sagt ett genidrag från er som gör att ni fått flera nya kunder.

1 gillning

Intresserad även jag att starta upp med SAVR, någon som har en värvningskod?

2 gillningar

jag har skickat ett meddelande till dig.

Om du vill ha en så skicka pm till mig. Kan värva två till innan jag slår i taket (efter att man värvat 9 stycken får man ingen bonus mer utan får vänta tills nästa år)

1 gillning

Var hittar jag mer info om det? Har googlat och inget dyker upp.

1 gillning

Du behöver ha appen SAVR installerat och du väljer Öppna nytt konto och då kan du välja Räntekonto.

2 gillningar

Stort tack för det Thomas! Sålde av mitt innehav i AMF räntefond kort och stoppade in dem på räntekontot istället. Inget fel på AMF:s räntefond men egentligen passade räntekontot bättre pga. buffertsparande.

1 gillning