Har fått ett antal aktier hos Cassandra omvandlat till aktier hos Nexergy. Brittiskt företag. Enligt det jag sett i värde på dessa så är de inte helt värdelösa såsom Cassandras aktier blev. Nån som har koll på var dessa aktier från Nexergy handlas nu? Har dem endast i ett fysiskt aktiebrev. Zavion Group är ett tips, men har inte kollat upp. Nexergy svarar inte på mail.
Hej! Fick fram någon info om detta? Sitter också med ett par aktier i Nexergy Holdings PLC i pappersformat, men har ingen aning vad jag ska göra med dem.
Jag försöker ha koll så gott det går på Nexergy. Väntar på att de ska börsintroduceras i Storbritannien i första hand. Så det är väl bara att vänta o se. Kanske går att handla med dem på nån handelsplats, men det är nog rätt bökigt. Zavion som vad jag tror håller i hanteringen av aktierna var jag i kontakt med för ett tag sedan ,men de var nog mest intresserade av att hitta finansiärer
Jag har också ett aktiebrev från Nexergy. Vet inte vad man ska göra med det
Som jag ser det så är det bara att avvakta. Nexergy har gått in i ett annat företag och ur denna fusion ska det enligt ett mail jag fått ske en tilldelning av nya aktier till de som sen tidigare har Nexergy:s aktier. Får se vad som sker…