Dags att muntra upp forumet med ny spaning från ett Private Banking event

Förhoppningsvis så är ju föreläsningarna intressanta. Dock vet man ju inte det i förväg.

Förtäringen är mer en bonus som kan överraska positivt eller negativt.

1 gillning

Men i Danmark är ju lunch detsamma som frukost. Nu blev jag förvirrad! :rofl:

Jag har sluppit gå på så’nt där, men det har varit gott käk på de RT-tillställningar jag varit på iaf. Den tiden känns också (på beskrivningen) som mer välinvesterad. :heart:

4 gillningar

Du har alltid huvudet på skaft! Jag tänkte inte lika långt som dig :rofl: Det var en rejäl frulle som man äter på morgonen!

3 gillningar

6 gillningar

And elevenses? :face_savoring_food:

3 gillningar