Förhoppningsvis så är ju föreläsningarna intressanta. Dock vet man ju inte det i förväg.
Förtäringen är mer en bonus som kan överraska positivt eller negativt.
Förhoppningsvis så är ju föreläsningarna intressanta. Dock vet man ju inte det i förväg.
Förtäringen är mer en bonus som kan överraska positivt eller negativt.
Men i Danmark är ju lunch detsamma som frukost. Nu blev jag förvirrad! ![]()
Jag har sluppit gå på så’nt där, men det har varit gott käk på de RT-tillställningar jag varit på iaf. Den tiden känns också (på beskrivningen) som mer välinvesterad. ![]()
Du har alltid huvudet på skaft! Jag tänkte inte lika långt som dig
Det var en rejäl frulle som man äter på morgonen!

And elevenses? ![]()