Deklaration av pension - ny uppdelning?

På årets deklarationsblankett kit hade det tillkommit 2 rader under 1.3 Inkomst av pension.

Totalsumman för pensionerna stämmer säkert men varför har 2 av mina tidigare arbetsgivare fått varsin rad?

Ilandsproblem men nyfiken som jag är undrar jag om någon känner till bakgrunden?

Jobbade 5 år på ett företag som inte har fått en egen rad under 1.3.