Jag har konstaterat att vi Àr ganska mÄnga som tydligen lirar Diablo IV som en kul grej. DÀrför har jag gjort nÄgot nytt som jag aldrig provat tidigare, jag har skapat en RikaTillsammans-klan.
Nu har jag ingen ambition mer med den att den kan vara nÄgot för dig som annars inte Àr med i nÄgon annan klan och som en social grej. Jag har inte tÀnkt lÀmna ekonomiomrÄdet och börja streama pÄ Twitch.
Föga förvĂ„nande heter den âRikaTillsammans-klanenâ och heraldiken Ă€r som nedan. Ni som hĂ€ngt i chatten vet varför den ser ut sĂ„. Inga övriga kommentarer. För den som inte fattar, frĂ„ga nedan sĂ„ fĂ„r nĂ„gon annan t.ex. @Anonym, @Melwa eller @angaudlinn svara. Jag har redan hjort bort mig tillrĂ€ckligt.
SĂ„ledes, sök pĂ„ âRikaTillsammansâ eller lĂ€gg till mig âmadwax81â. Jag och @Andre_Granstrom spelade hĂ€romveckan Ă€n sĂ„ lĂ€nge tycker jag det Ă€r kul och spelar nĂ„gon stund pĂ„ kvĂ€llarna.
De Ă€r mer att jag inte Ă€r intresserad av tv spel⊠Bara viss inblick i de nĂ€r grabben va litenâŠ
Reklam Ă€r nĂ„ge gĂ„r mig förbi dÄ⊠Kan komma ihĂ„g vissa reklam snuttar för dom Ă€r roliga, men vad varan Ă€r dom gör reklamen för Ă€r glömt lika fort man sĂ„g denâŠ
Vad för level Àr du? Spelade rÀtt mycket första tre dagarna men tröttnade runt level 70. Förstod inte riktigt endgame med att köra dungeons för att levla gems direkt. Visst endgame Àr ju att döda lilith pÄ tourment 4 men det kÀnns lite vÀl trÄkigt. Tyckte det var trÄkigt att alla mobs scala frÄn min min level och hur stark jag Àr istÀllet för att fungera som D2 dÀr man faktiskt kÀnde att man blev starkare.
Sen blev ju de som spelade mycket första dagarna mycket snabbare level 100 Àn om du försöker det idag dÄ dom nerfat bÄde klasser och Àven olika skills i de olika trÀden samt Àven de dungeons som gav mycket xp med mycket elites har blivit nerfade rejÀlt. KÀnns lite segt
haha inte pÄ diablo 4 direkt men jag var riktigt bra pÄ diablo 2 Körde mest för att sÀlja och bli rik pÄ D2JSP Jag Àr ju uppenbarligen en sparare dÄ jag Àven pÄ d2jsp bara sÄlt mestadels och inte handlat direkt.
Kanske joinar er Àr med i en klan, men samtliga sitter pÄ PC och verkar vara helt i sin egna vÀrld, verkar Àven vara gott om tid för dom
SjÀlv teleporterar jag runt med min karaktÀr och skjuter blixtar önskar att det var lite mer mobs bara lvl57 nu. LÀr dock ta en lÄng break över helgen och bara vara.
Vilka Àr dina bÀst trick / vanliga misstag / sÄdant du hade önskat att du visste?
Kör Sorcerer pĂ„ min egen. Upplever den som roligast dĂ„ man kan vara mest strategisk. Med dottern kör jag barbarian eftersom hon ville kör magiker. KĂ€ndes som en bra kombo. Innan hon blev jĂ€ttearg för att jag levla fortareâŠ