Diablo IV-tråden

Funderar på att köpa och spela (men vågar knappt). Någon som provat idag? :see_no_evil:

5 gillningar

Vågar inte med tanke på hur mycket av mitt liv jag lagt på Diablo 1 och Diablo 3 :speak_no_evil:

3 gillningar

Fick inte godkänt att köpa spelet :frowning: .

7 gillningar

Japp har exakt samma tanke som dig.

2 gillningar

Har inte tid just nu att spela ändå.

Men jag har en vecka ledigt i sommar helt utan sambo och barn, då kanske? :smiley:

1 gillning

Jag provade den öppna betan här för någon månad sedan. Fick överlag ett väldigt gott intryck (och en stor dos nostalgi). Har precis som @AimHigher lagt en ansenlig summa tid på föregångarna. Blir nog ett köp för egen del här framöver.

1 gillning

Släpps det idag? Oj, då får jag nog tid på att köpa det :blush: har dock en son på 5-månader så tveksam om jag kommer hinna spela något den närmare tiden.

2 gillningar

Gillade du de tidigare så är det ett givet köp! Inte blivit så mycket spelat personligen än, men gillar’t hittills.

1 gillning

Finns dock en risk att jag köper till vintern när det är kallt och tråkigt ute.
Får loss lite fler timmar då och förhoppningsvis har en viss del av jobbet med nya bolag minskat.
Vi får se helt enkelt.

2 gillningar

Jag sade får några år sedan att när D4 släpps så blir det ny dator för mig så jag kan grotta ner mig ordentligt i ytterligare ett diablo spel.
Men nu, två barn och en fru rikare så är det omöjligt att hitta den tid jag vill ha för att spela ordentligt.
Så nej, inget Diablo 4 för mig.
Siktar in mig på 5an nu :wink:

2 gillningar

Fattar du vilka grymma spel vi kommer ha på ålderdomshemmet. Jag ska spela Diablo XXV på PS12. :joy:

8 gillningar

:grimacing: Har ju knappt hunnit börja spela Zelda: Tears of the Kingdom…

3 gillningar

Low risk high reward. KBK, kör bara kör!

3 gillningar

Köp. Jag har spelat genom kampanjen och lirat en del end game. Tycker det är mycket välgjort och värt varenda krona.

2 gillningar

Klickade nyss hem det och sitter och väntar på att det ska installeras klart! Varken Diablo eller Hack&Slash-RPGs är mina favoriter, men ska nog kunna förgylla några regnigare sommarkvällar :slight_smile:

1 gillning

Spelat en hel del Diablo historiskt, men har valt att bojkotta Blizzard sen ett tag tillbaks.

Har hört en hel del bra om Grim Dawn, har tänkt spela det istället. Annars är Path of Exile bäst om man ha något mer hardcore.

3 gillningar

Nej, Diablo har aldrig varit min grej. Däremot sugen på System Shock Remastern. Men väntar till vintermörkret.:joy:

1 gillning

Kanske en Steam Deck? :+1:

2 gillningar

Jag är #patientgamer så jag väntar några år!

1 gillning

En Steam Deck är helt fantastisk för en med småbarn.

Sitter i soffan med barnet sovandes i famnen?

Har 5-10 min över? På 1 sekund så är du inne i spelet, precis där du slutade. Och när barnen/frun ropar så sätter du den bara i sleep så fortsätter du sen.

Och du kan spela väldigt mycket på den. T.ex. Diablo 4 och alla Zelda (ja alla, tack vare emulation).

2 gillningar