Amazon Prime Video

Hej är det nån som har den och vad tycker ni isåfall??
Jag blev sugen på en serie som finns där Jack Reacher :slightly_smiling_face: tips på annat också som kan tänkas finnas där

3 gillningar

Har haft Amazon Prime under några år men har i princip inte tittat på Prime video.
Tycker inte att innehållet är särskilt intressant.
Har dock Netflix som alternativ och detta tillsammans med tex SVT, TV4Play och framförallt - Youtube- är konkurrensen om min tid våldsam.
Sålunda inget som gör att att jag väljer Amazon Prime, det gör jag för de smidiga och snabba leveranserna av allt jag köper som jag behöver - och inte behöver. :slight_smile:

1 gillning

Unforgotten (Saknad, aldrig glömd) finns bara (?) på Britbox som går att köpa till hos Amazon Prime för några kronor. Serien rekommenderas.

2 gillningar

Reacher tycker jag mycket om. Det finns flera bra serier. The Boys, The Expanse, Sagan om Drakens återkomst, Jack Ryan, The Last ship mfl.

6 gillningar

En serie som för mig var oväntat bra var Clarkson’s Farm! Just den ekonomiska aspekten på serien var väldigt intressant. Inte lätt att få ett jordbruk att gå runt.

16 gillningar

Har Prime och är supernöjd med Prime Video. Mycket bra innehåll och sjukt billigt i jämförelse med andra. 540kr/år har jag för mig.

3 gillningar

Rebuild of Evangelion.

2 gillningar

Clarksons farm rekommenderas varmt :blush:

6 gillningar

Har Prime sedan drygt ett år. Videodelen har några riktigt bra serier. Reacher har nämnts, men Bosch och Bosch Legacy är i mitt tycke ännu bättre.
Att det sedan ingår fri snabbfrakt på det mesta är ytterligare plus.

4 gillningar

Ska definitivt kolla in den tack :heart:

1 gillning

Japp youtube snor en del tid :grinning:

Måste kolla in dom tack❤️

Tack för svar alla det uppskattas verkligen :heart: jag kan kolla på det mesta i alla genrer så länge kvaliten är någorlunda hög. Nu har jag fått många bra tips :grinning:

Jack Ryan
Reacher
Justified
The Peripheral
Treadstone
:+1:t2:

4 gillningar

Jag får ta å stjärnmärka alla tips på prime :grinning:

1 gillning

Jag skulle checka vad Bosch var, men såg att det var sju säsonger och bara: ”Nääää….” :sweat_smile: värt det?

Ja, det är värt det.
Det är delvis avslutade säsonger. Börja titta på säsong 1 och se ett eller två avsnitt. Jag tror inte att du kommer att ångra dig.

1 gillning

Jag tror du redan har sett Supernatural men har du inte gjort det så se gärna den i mån av tid. Den är på 15 säsonger. Det är en av de bästa serier jag någonsin sett och det tar tid att se igenom allt men det är verkligen värt det.

3 gillningar

Jag har precis introducerat Supernatural för 14-åringen här hemma, så jag har lyxen att se om och iaktta tonåringens reaktioner samtidigt. Yey me! :star_struck::raised_hands:

3 gillningar

Vi som gillar att spara en slant ,så kan jag meddela att man kan dela konto på Amazon så där spar ni en slant :+1:. Hittade Amazon Prime p.g.a The BOYS ! En superhjälte serie för dom som är trötta på DC och marwells sockrade sencurerade filmer. Obs 18 år!

2 gillningar