Jahapp en sån igen

Verkar bli en sån helg igen. Behövs nog lite comic relief. Man kan ha kul ändå. Vad gör ni ikväll som får er att må bra? Jag lagade en god billig köttfärssås, drack några goda bira och rökte en olagligt laglig cigarr. Har snus på båda sidor. Lovade mig själv att inte skriva på RT för att inte skämma ut mig själv men det gör jag ändå. Lyssnar på Metallica och Doctor Alban. Its my life. Kram på er :smiling_face_with_three_hearts:

4 gillningar

Chark, ost, vin, familjen runt mig framför en brasa i vardagsrummet. Och ja, snus. :ok_hand:

Lyssnade på Ghost men hustrun “kunde inte slappna av” så sen blev det Simon & Garfunkel. :grin:

1 gillning

Skönt och glad för att ni har det mysigt.

Humor:

Ooof gick det från He Is till Hello darkness? :joy:

Eller My name is Al?

Snus är det bästa sen…. Snus

Nästan spot on!

Jag bytte först till He Is för att den är en lite lugnare låt. Men det dög inte, så fick avbryta den för Mrs Robinson. :grin:

1 gillning

Dricker bubbelvatten med Fun light sunny smultron. Är på jobbet ikväll. Tog ett extrapass kl 14-06. Det är mitt sätt att få upp månadslönen lite.

1 gillning

Utan er skulle det vi håller på med inte gå runt. Tackar, bugar och thank you for your service m8 :smiling_face_with_three_hearts:

1 gillning

Önskar Jeppe hade varit här o gett oss musiktips.

Carro o Janne headbangar hårt på en nRoses på Åland tippar jag på.

Moules frites och en rulle från SF anytime- det blir inte bättre än så ikväll, men känns ändå gött. Belgisk öl till. Kommer slockna efter halva filmen i vanlig ordning :see_no_evil_monkey:

3 gillningar

Frugan jobbar natt så jag kollar OS-hockey, hänger på Rikatillsammans och avnjuter en IPA.
Inte så tokigt. Bara snusen som fattas då låter det som :wink:

2 gillningar

Utöver HD domen så är väl inte så mycket nytt på tapeten? Hot om tullar, alla andras fel, alla kommer straffas och börsen vet fortfarande inte vad som gäller.

Så i princip samma läge som senaste året och troligen kommer det vara samma läge ett par år till.

Så njuter av dataparty med mina spelkompisar, ska iväg på utflykt imorgon och ska plantera frön på söndag. Så precis som många andra helger. Sparande och investerande är automatiserat, så behöver inte bry mig om brus. Förhoppningsvis blir det helt ok på sikt.

2 gillningar

Gott med en najs IPA om man hittat rätt :+1: Snus är för snusare, inget man går miste om. Najs att du har det bra :smiling_face_with_three_hearts:

1 gillning

Vi Newbs blir lite skakis när det händer mycket en fredag kväll och trådar låses när vi inte ens kan panikhandla. Skönt att ha er som lugnar ner oss lite. Tack för det. Bjuda en polare på god mat och gejma sen låter som nåt jag kan tänka mig göra :grinning_face::grinning_face::+1::+1::smiling_face_with_three_hearts::face_blowing_a_kiss:

1 gillning

Jag är lyckligt ovetande om vad som hänt/händer, så jag njuter av min fredagskväll

1 gillning