Exakt sånt här jag var ute efter. Ska försöka hitta tråden thx ![]()
![]()
Den är raderad. AI-genererad och stör mest. Jag tycker det är roligt att det kommer in många seriösa frågor från folk som vill förbättra sin privatekonomi. Trollande dränker ut och skrämmer bort de som har seriösa frågor. /Mod
Inget avancerat, jag sökte “surf rock” på google music och det som kom ut var helt ok. (Dick Dale, Ventures, Beach Boys, etc.)
Jo det blev ju en väldigt intressant helg för ekonomin men alla trådar som handlar om detta blev låsta så man får välja andra forum om man vill diskutera de stora ekonomiska händelserna i helgen
Halvsover och tittar med ena ögat på ungen som spelar tv-spel
Good Pop ![]()
![]()
Denna helgen blir det god mat och förbereda sig för nya resident evil spelet imed man är gamer. Så blir att spela 3 spela till den 28 februari så man följer storyn för Leon. För de som vet vem det är. Men misstänker inte många här som spelar
Jodå, jag lirar
. Dock inte RE för det pallar inte hjärtat med sedan 1996 då hundarna hoppade in genom fönstren ![]()
. Brukar dock alltid kolla igenom (på YouTube) när någon rundar det senaste spelet i serien.
Hehe förstår dig. En viss baby gjorde att jag drog ut på re8 i ett par år ![]()
We know Leon. Och Chris. Och Claire. Oooch Wesker hoppas han fortfarande badassar
Han dog i 5an. Få hoppas på en remake. Men verkar inte troligt. Vit man skjuta svarta las plaagas. Blir ramaskri på nyheterna…. Igen ![]()
Vi blev bjudna hem till vänner i lördags. De bjöd på god mat och vi hade det väldigt trevligt. Vi såg på Melodifestivalen och jag är glad att Smash Into Pieces gick vidare till final. Vi tittade även på några filmer. Det var en riktigt avkopplande dag.
Blir inte förnärmad av att bli kallad troll. Om det är riktat mot mig. Påvisat med statistik och morfologisk analys att det finns bättre presterande och optimala alternativ än allväders-portföljen. Vill man inte visa alternativen, är det RT beslut.
Önskar alla en fin söndag.
Detta ämne stängdes automatiskt efter 43 timmar. Nya svar är ej längre tillåtna.