Hej!
Jag och min fru har nyligen fått vårt kennelnamn godkänt. Och till våren ska vi ha vår första valpkull. Vi kommer att gå en uppfödarutbildning anordnad av Svenska Kennelklubben. Där kommer vi att få lära oss mycket om det praktiska med hunduppfödning.
Men jag tror att det finns mängder med värdefull kunskap angående att driva en hobbyverksamhet här på forumet som jag gärna tar del av. Alla tips, råd och tricks är varmt välkomna.
Mvh
