Fondo - något att ha?

Hej Daniel,

Det låter bra. Ser fram till ni är klara till en lanseringen av det :slightly_smiling_face:

2 gillningar

@Daniel_Fondo Kommer månadssparande vara betald tilläggstjänst eller ingå i gratisutbudet?

Har du någon information om vad era tilläggstjänster kommer vara och vad de kommer kosta?

Slutligen, har ni någon ny kund-erbjudande? :slight_smile:

Hej Thomas! Vi hoppas kunna lansera månadssparande eller “periodiskt” sparande inom kort och det kommer att vara en del av vårt baserbjudande, så helt utan kostnad mao. Våra framtida tilläggstjänster är tänkta att både underlätta samt addera värde för våra sparare och för dessa kommer vi att ta ut ett fast pris som inte ska behöva svida allt för mycket. Vi vill inte riktigt gå in på vad dessa är ännu men vi har lite spännande saker i pipen. Det ska dock alltid gå att vara kund hos oss utan att betala för tilläggstjänster om man är nöjd med baserbjudandet :slight_smile:

1 gillning

Sorry Thomas missade sista frågan :slight_smile: nykundserbjudande eller att du kan få något för att bjuda in vänner är något vi vill addera men jag vågar inte riktigt gå in på tidsperiod för detta.

1 gillning

Av en slump loggade jag in och kikade till mina fondo konton under gårdagen, vet att det frågats efter förut och nu finns det automatiskt sparande! :slight_smile: