Fylla på fonder

Hej!

Dags att fylla på lite i fondportföljen – har ungefär 1 MSEK redo att sätta i arbete nu när marknaden ser ut som den gör.

Vilka fonder passar ni på att öka i just nu med tanke på läget?

Samma som varje månad.

Lf Global
Robur Access Global

3 gillningar

Ja jag tror det är bra att ha en strategi och följa den.

Finns flera olika

• Lysa
  • Globalfond + home bias + lek
  • Allväder
  • Golden Apache :smirk:

Så ja vilken strategi har du? Fyll på enligt den :man_cartwheeling:t2::saluting_face::money_mouth_face:

2 gillningar

Fyller på där det läcker… dvs överallt

5 gillningar

Är nog bland de sista jag skulle pytsa in i idag

3 gillningar

Jag gör som tidigare talare och låter inte läget påverka min fördelning, för jag ser inte att jag har någon kunskap som resten av marknaden saknar och som därför inte är inprisad. Så 100% WEBN som vanligt för mig.

1 gillning

Man gör som man vill. TS frågade dock vilka fonder jag satsar på, så ville inte ljuga. Hur gör du?

Jag kör på globala indexfonder, tills någon kommer med ett bevisat bättre alternativ.

Men har också buffert, lekhink och en tf kf. Men de två senare fylls inte på sen länge.

3 gillningar

Det jag tittar på:
Spiltan Aktiefond Investmentbolag
PLUS Allabolag Sverige Index
Länsförsäkringar Global Index
DNB Global Indeks S
Avanza Global
Avanza Auto 6

1 gillning

Jag har alla dessa förutom LF.
Har köpt på mig mer av alla innehav och har ordrar redo att slå igenom även imorgon. Blodrött så blir det att köpa dippen helt klart, beroende på vad Trump gör.

Avanza Auto 6 är intressant med sin hävstång!

1 gillning

Investmentbolag såklart.

Sverige + Europa index till största delen. Lite emerging markets och småbolag som krydda. Avvaktar med allt USA relaterat tills vidare