Ge bort föreläsningen "Spara rätt och lätt 2025" den 22:e januari| Kostnadsfritt

https://youtube.com/shorts/Qiy4dtnCxXU

Nästan alla drömmer om att jobba mindre, resa mer, ha mer tid för familjen, vänner och annat man tycker är kul. Med vår digitala “Spara rätt och lätt 2025”-föreläsning i januari 2025 kan du inspirera till just det. Ge bort en omtänksam julklapp och ursäkt för att prata ekonomi tillsammans. Självklart kostnadsfritt för er båda.

I början av 2024 höll jag en uppskattad föreläsning på samma tema och därför tänkte jag se om det finns intresse för en favorit i repris. Målet med föreläsningen är att:

• Inspirera till att komma igång med ett klokt sparande
  • Ge er en anledning att prata om ekonomi på ett kul sätt
  • Ge bort guldkornen från RikaTillsammans till någon som inte följer vanligtvis

Innehållsmässigt kommer du som har hängt med oss att känna igen det mesta. Jag kommer prata om varför man bör spara, hur man kan komma igång med sitt sparande men även att pengar inte är allt och att det handlar om att leva ett för sig själv rikt liv. :slight_smile:

Om du tycker att det låter som en bra idé, boka plats nedan. Hoppas att vi ses på föreläsningen!

Hälsningar,
Jan

Praktisk information

Föreläsningen äger rum digitalt antingen:

Digitalt presentkort om du vill ge bort som gåva

För dig som vill ge bort föreläsningen i gåva har jag även ordnat med ett digitalt presentkort:

Det ser ut som de två korten på bilden nedan.

Några fina kommentarer från förra året:

9 gillningar

Tack, vad roligt. Men du har blandat ihop datumen och dagarna i anmälan och pdf. Den 22a är på en onsdag och den 6e på en måndag.

Ah, sorry. Ska vara fixat nu.

Står fortsatt måndag i pdfen för 22a :upside_down_face:

1 gillning

Hej Jan. Har ej fått mailet, har jag blivit missad eller har det ej skickats ut ännu? Mvh Daniel

1 gillning

Hej,
Får man ingen bekräftelse på mejl? Om man brukar få det, verkar något ha gått fel. Jag undrar bara, eftersom detta är något jag absolut inte vill missa.

1 gillning

Hej!

Ifall ni är anmälda till den 22:e har vi ännu inte skickat ut bekräftelsen men det kommer. Om ni är anmälda till den 6:e men inte fått bekräftelsemail får ni gärna svara i den här tråden så återkommer jag inom kort med bekräftelse.

1 gillning

@Oliver.Allemog Jag anmälda mig och min pappa igår men vi har inte fått något bekräftelse-mail ännu :slight_smile:

1 gillning

Hej Daniel, vi var långsamma på att skicka ut anmälan. Jag tror den kom fram till er i tid?

Japp det gjorde den :slight_smile:

1 gillning

Tack för inputen efter måndagens föreläsning :heart:

Ber om ursäkt för det tillfälliga tekniska strulet i måndags! Hoppas ha det löst till den 22:e januari.

Om du missade måndagens föreläsning kan du boka din plats till den 22:e här

Så bra föreläsning idag :star:Hade med mig en kompis och det gav bra samtal om ekonomi och livet oss emellan.
-Lina på Instagram

Tack för en bra föreläsning! Blev inspirerad direkt och styrde om sparandet till en global aktieindexfond. Ska nog också passa på att gå ner i tid till 90% och lägga mer tid på att hänga med mina barn när de fortfarande vill och med mina föräldrar när de fortfarande orkar :blush:
-Sara

Tack för inspirerande instakonto och föreläsning! Ni är de första som gjort sparande både enkelt, begripligt och intressant. Önskar att jag hade sett över mitt sparande tidigare än vid 47 års ålder. :sweat_smile:
-Viveka

1 gillning