Live just nu: spara rätt och lätt föreläsningen kl 20.30 (24 januari)

Mer info:

1 gillning

Väldigt bra föreläsning!

Fint att se att det var flera som såg på den som lärde sig något nytt och behövde hjälp med hur de köper indexfonder.

Väldigt fina grafer du visade på hur det går upp och ner varje år osv.
Blev tydligt och pedagogiskt!

3 gillningar

Wow mycket grymt! Fick med många familjemedlemmar och hoppas att de tog åt sig och ändrar sina fonder 1.5%.

2 gillningar

Bra där @tankaren01 :slight_smile: Om inte annat så kan det vara bra att höra någon annan prata ekonomi, sparande och investeringar som är mer oberoende än vad rådgivarna (säljarna) på storbankerna är.

1 gillning

Åh, tack, det värmer. Särskilt när det kommer från någon som läst pedagogik. :heart:

Najs! Du får gärna fråga dem vad som stack ut för dem!

2 gillningar

Haha jag vann! :1st_place_medal:

7 gillningar

Grattis! :cherry_blossom:

Hoppas på lista med top 100 nästa gång, så man kan se sina poäng. :see_no_evil:

4 gillningar

Wow! Woho! Grattis! Det var ju ändå över 100 personer med! Snyggt!

Det borde vi nästan fira på något sätt! :slightly_smiling_face::rofl:

4 gillningar

Med en RT pin i metall? :wink:

3 gillningar

Tack, verkligen en generös föreläsning. Jag tittade med min 21åring och tänker att han är i perfekt målgrupp.

5 gillningar

Ah, vad roligt! Hoppas att han/hon kände sig inspirerad att de har världens möjlighet framför sig. :slight_smile:

Du får gärna säga att jag gärna är nyfiken på vad hen tog med sig. :slight_smile:

3 gillningar

Ja precis! Har varit på dem ganska ofta men till slut tycker de att man är för tjatig. Troligtvis blir det lite ändring framöver :slight_smile:

En liten återkoppling. Bra tempo, ej nördig nivå, bjuder på dig själv, genuin men de tyckte det var konstigt att du rekommenderade op ti då dem fick reda på att avgiften är det dubbla av Lysa och rekommendationen.

1 gillning

Han hälsar att han fick bekräftat vad han fått lära sig tidigare. Klok ung man. Nu är han igång och flyttar/ städar upp bland tidigare investeringar med sikte på lysa. Min man lyssnade också en stund och är även han igång med ommöbleringar.
Årets julklappsrin löd:
Du har Jan, under vår gran.

2 gillningar